Nie musisz wychodzić z domu – wystarczy, że wyślesz do nas uszkodzony sprzęt kurierem. Oferujemy jasną i prostą procedurę przyjęcia paczki, a po zakończeniu naprawy odsyłamy sprzęt bezpiecznie z powrotem. Po dostarczeniu sprzętu diagnozujemy usterkę i kontaktujemy się z wyceną naprawy.
Przygotuj paczkę
- Zapakuj uszkodzony sprzęt wraz z zasilaczem. Nie dołączaj innych akcesoriów takich jak torba, myszka lub odbiornik od myszki, chyba że mają związek z usterką.
- Owiń sprzęt folią bąbelkową (co najmniej 2-3 warstwy).
- Umieść sprzęt w solidnym kartonie – najlepiej o grubszych ściankach (maksymalny wymiar paczki w przypadku wysyłki paczkomatem to 41 × 38 × 64 cm)
- Wypełnij wolne przestrzenie materiałem amortyzującym: gazetami, pianką, folią.
- Zaklej karton mocną taśmą klejącą.
- Przyklej wydrukowaną etykietę przesłaną przez nas na e-maila.
- Czekaj na kuriera.

Wypełnij poniższy formularz a my skontaktujemy się z Tobą i wyślemy kuriera po twój sprzęt
W przypadku zgody na naprawę w naszym serwisie, klient ponosi koszty transportu w jedną stronę (25zł brutto). W przypadku rezygnacji z naprawy po przesłaniu sprzętu, klient ponosi koszty transportu w obie strony (50zł brutto). Wszystkie paczki są ubezpieczone.