fbpx

Regulamin

Warunki i regulamin przyjęcia sprzętu:

1) Zalecamy wykonanie kopii zapasowej dysku przed oddaniem sprzętu.Firma nie ponosi odpowiedzialności za ewentualną utratę danych oraz oprogramowanie zainstalowane na zgłoszonym sprzęcie.
2) Po 30 dniach od powiadomienia o zakończeniu naprawy, naliczana jest opłata 25 zł netto/doba za magazynowanie.
3) Sprzęt pozostaje własnością w/w klienta przez maksymalnie 180 dni od daty zgłoszenia. Po 180 dniach nieodebrany sprzęt przechodzi na własność firmy ALSTAR Centrum Komputerowe sp. z o.o. (NIP 1231381913) i podlega utylizacji.
4) Naprawa „ekspresowa” wykonywana jest poza kolejnością i wymaga 100zł netto dopłaty do standardowej ceny usługi. Naprawa „zwykła” odbywa się w kolejności zgłoszeń sprzętu do serwisu (do kilku dni).
5) W przypadku rezygnacji z płatnej naprawy (po wykryciu usterki i podaniu kosztów) pobierana jest opłata za test sprzętu w wysokości 100-150 zł netto. Zwrot nienaprawionego sprzętu może potrwać do 7 dni roboczych.
6)Ostateczna cena naprawy może ulec zmianie, gdy podczas testów zostaną wykryte dodatkowe uszkodzenia, które były niemożliwe do zidentyfikowania podczas przyjmowania sprzętu. Serwis poinformuje o tym klienta telefonicznie i poprosi o wyrażenie zgody na dodatkowe naprawy nieujęte we wstępnej wycenie kosztów. Bez zgody klienta naprawa nie zostanie wykonana.
7)Do odbioru sprzętu pozostawionego przez klienta w naszym serwisie niezbędne jest przedstawienie „dokumentu przyjęcia do serwisu”. W przypadku jego braku sprzęt nie zostanie wydany. W przypadku jego zagubienia wymagane jest przedstawienia dokumentu tożsamości.
8)Firma udziela gwarancji na wykonane naprawy na okres 90 dni od daty odbioru sprzętu. W przypadku reklamacji klient zobowiązany jest przedstawić paragon lub fakturę VAT. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń wynikających z niewłaściwego użytkowania sprzętu i ingerencji osób trzecich.